![]() |
Haha! Bulgur är ju jättegott. Lägg en klick smör i så! :whistle:
|
Jag har ätit två 100g chokladkakor. En med Digestive och en med frukt&mandel. Annars så har jag inte ätit ett dugg förutom en liten hård kaka.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har ju en väldigt god grundfysik. *host host*
|
Citat:
Har du trademarkat den? |
Metoden går ut på att inte under några omständigheter få i sig några vitaminer.
|
Jag är hungrig! Köket är låst! Igen!
Ggggggrrrahhhhh! Har ätit frukost och kakor och banan och päron. Det räcker inte. Monstret i mig är hungrigt. Alla ni som har kök ni bara bums kan sväva in i... Skatta er lyckliga och räkna ner, händer detta en gång till ska jag plocka er en för en! |
Citat:
Edit: Appelsinläsk och fruktkola ingår som vitamintillskott och resten av de nödvändiga ämnena intas via inhalering av mineralolja och/eller bensin med blytillsats. |
Ulvena, koka bulguren i buljong. Då blir den ätlig.
|
Citat:
|
Köttsoppa från frysen men jag kokade ny klimp och ny potatis.
|
Just nu äter jag popcorn och dricker ananasjuice
|
Plopp.
|
Åhhh plopp :drool:
|
Citat:
|
men om jag tungkysser dig kanske jag känner lite av smaken :evilgrin39:
|
Citat:
|
Citat:
Kvällsmålet idag var av typen "nä jag orkar inte" så jag halvstekte några ägg och lade på rågbröd... sedan fortsatte kvällen med fika framför otroligt viktiga tv-program. just ja, kom ihåg, en lite nyttig sak hade jag iaf - nykokta ekologiska majskolvar med smör, salt å chili. :feedme: |
Makaronipudding serverade jag här hemma i dag. Barnen fick välja mellan det och kålpudding själv hade jag hellre ätit kålpuddingen men jag får aldrig som jag vill.
|
Jag har ätit kokt korv med mos och gurkmajonäs. Nu när jag är hemma så tänker jag dricka enorma mängder kaffe för det gör gott åt figuren.
|
Jag stekte ihop falukorv i småbitar, lök, tomat och salladsblad. Till det serverades det nudlar.
|
Jag åt ostgratinerad blomkål med bacon och sallad, resten av familjen fick pasta carabonara.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu jäklar har jag varit och glufsat i mig grekiskt med en väninna.
Saganaki, halstrad kyckling, röror, potatisar, kaffe och en alldelens prima Tuborg. MUMS. |
Sånt där gör alltid gott! :)
|
Ja, jag blev hög av all mat. Så det kändes som om jag skulle flyga iväg i duschen nyss... :banana:
|
Citat:
|
Citat:
Tror jag påverkades av vattenmolekylernas kaos + att jag råkade sätta mig på duschmunstycket av misstag... :innocent: |
Citat:
|
It´s for me to know, and you to find out. :baby:
Bögklyscha nr 1 |
Idag är jag extremt duktig och håller på med en klassisk söndagsstek. :proud:
|
Jag har inte ätit nåt!
|
GI-index-expert(!) som jag är så käkade ugnsgrillad kyckling med sallad.
|
Min söndagsstek blev alldeles fantastiskt god, jag gick dessutom ut och plockade mina gömda kantareller samt en liten Karl-Johansvamp som jag la i såsen.
Jag åkte t.o.m. en extratur till affären och köpte vinbärs- och rönnbärsgelé. Det smakade och luktade som min mormors söndagsmiddagar, dessutom intogs måltiden på de av mormor ärvda rörstrandstallrikarna. Jag var inne på en antikaffär igår och exakt likadana tallrikar (fast mindre) såldes där för 195:- styck. :) |
Ulvena: Det låter jättegott! Jag är ingen svampälskare men det hela sammantaget lät ändå oerhört smaskigt.
Jag har bara ätit en chokladkaka, en naturell. |
Kokt bleka med hummersås, thaisparris, torkad tomat och duchesspotatis.
|
Till frukost: fil med skivad banan
Till lunch: findus burkravioli |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson