![]() |
Citat:
|
Jag ska bli nörd. ;)
|
Citat:
http://latimesblogs.latimes.com/allt...n_704995_2.jpg |
Bägge de där kunde varit min dotter, är hon nörd då? :unsure:
|
Citat:
http://i89.beon.ru/87/95/69587/51/18...twins005b.jpeg |
Fast det var ju en helt annorlunda bild av äldre tjejer. Min dotter skulle älska att se ut som de där små.
Nu hittade jag ingen bild av henne som jag kunde visa men jag ska leta. |
|
Men Mröff, dom där är väl inte nördiga? Poppiga ju. Det funkar inte. Vi ska ha fett hår och värsta brillsen. :D
Ulvena: Svensk och somrig liten tös. |
Nix, inte är hon ngn nörd....:)
Vilken sötis. |
Citat:
Svimmis: Jag hittade ingen riktig bild på oss...får göra ett nytt försök. Håller med om fettiga håret och brillorna. :( |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson