![]() |
Nu har jag stora problem. Tråden huvudpersoner har samtliga märklig huvudform, är åldersstigan män, samt pratar med släpig röst.
På allmänna karriärmässiga grunder röstar jag dock på åklagaren, hunden till trots. |
Är det i själva verket åklagaren som är mördaren?:scared:
Mystiken tätnar.. |
Citat:
|
Det här var en intressant artikel i Expressen om vilka som anser att Quicken är skyldig resepktive oskyldig.
http://www.expressen.se/Nyheter/1.14...lt-att-forlora Det mest intressanta är det artikeln säger om att det är ett prestigekrig mellan för- och mot-sidorna. Grunden borde ju rimligen vara rättsäkerheten; att ingen oskyldig ska sitta fängslad samt att ett antal riktiga mördare isåfall går fria om Quicken är oskyldig. |
I AB idag ges en annan bild av Quick än den ofarlige mytomanen:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4012152.ab Han har försökt mörda flera gånger, han har diagnosen sexualsadist. |
Det jag såg på dokun är ju att han har homofantasier. Han påstod ju att han runkat i en bastu tillsammans med en man, som han påstår hade kört han till morden i Appojaure.
Jag är fortfarande helt förbryllad över karln, det är så många skruvar som verkar annorlunda tilldragna i hans skalle. Han verkar dock ha en massa fantasier, vilka jag iofs inte har svårt för att tro att han realiserat vissa av dem. Frågan är bara vilka och på vilket sätt. |
Citat:
Citat:
|
Jag tycker inte att man ska runka i bastun så han sitter bra där han sitter, på hispan.
|
Skyldig eller ej så sitter han bra där han sitter. Folk som går igång på att fantiserar ihop sånt där skall hållas inlåsta.
|
Ja jag har en känsla av att hans ord om blodet som sprutade ur munnen på 9-åringen, möjligen kan få dem som anser honom "bara galen men harmlös" att sansa sig lite.
Och nej Sven Hedin, detta är inte fantasier av honom, detta är brott han har begått och blivit fälld för tack vare att offren överlevt och kunnat vittna |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson