Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   MC-bögeri (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Trike (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=880)

Sven Hedin 2008-11-08 23:38

Hahaha! Fan vad kul det blev. :lol:

Gullan 2008-11-08 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 28330)
Jo, men de andra ser väl ut som ombyggda hojar, tycker jag:

Och en äkta trike, enligt min mening, med tanke på hur bakpartiet är byggt:


Det där ser ut som en Guldvinge-trike. I alla fall bakpartiet. :lol:

Mröff 2008-11-08 23:41

Haha...sven visste inte vad en trike är...:peka:

CodeMAN 2008-11-08 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 28362)
Det där ser ut som en Guldvinge-trike. I alla fall bakpartiet. :lol:

Några riktiga Goldwing-trikes:

http://www.jamb.ca/gallery/albums/Ho...dWingTrike.jpg

http://www.markstrikes.com/images/fo...ldwing1500.jpg

http://shoutingthomas.typepad.com/ph...trikelarge.gif

http://www.markstrikes.com/images/fo...ldwing1800.jpg

Sven Hedin 2008-11-08 23:45

Jag tycker att trätulpanerna på den övre bilden är lite intressanta.

CodeMAN 2008-11-08 23:47

Och "gräs"-mattan...

När är det MC-mässa igen? Blev sugen nu... :baby:

Gullan 2008-11-08 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 28369)
Och "gräs"-mattan...

När är det MC-mässa igen? Blev sugen nu... :baby:

22-25 januari. http://www.patvahjul.se/

De där guldvingetrajkarna var groteskt fula.

Mröff 2008-11-08 23:56

Jag tycker de ser it att ha bekväma säten, men är det inte lika bra att ha en cabriolet istället? :unsure:

Gullan 2008-11-08 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 28378)
Jag tycker de ser it att ha bekväma säten, men är det inte lika bra att ha en cabriolet istället? :unsure:

Det är just det... ingen större skillnad. :whistle: Husbil utan tak. :rolleyes:

Sven Hedin 2008-11-09 00:01

Jag är inte värst sugen på en trike, men jag skulle gärna svetsa ihop en bara för att på enkelt vis kunna använda en stor jävla bilmotor. Jag är övertygad om att ifall jag fick tillgång till en bra verkstad och lite nödvändiga delar så skulle jag kunna provköra redan samma kväll. Det hade varit skitkul!


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson