![]() |
Hahaha! Fan vad kul det blev. :lol:
|
Citat:
|
Haha...sven visste inte vad en trike är...:peka:
|
Citat:
http://www.jamb.ca/gallery/albums/Ho...dWingTrike.jpg http://www.markstrikes.com/images/fo...ldwing1500.jpg http://shoutingthomas.typepad.com/ph...trikelarge.gif http://www.markstrikes.com/images/fo...ldwing1800.jpg |
Jag tycker att trätulpanerna på den övre bilden är lite intressanta.
|
Och "gräs"-mattan...
När är det MC-mässa igen? Blev sugen nu... :baby: |
Citat:
De där guldvingetrajkarna var groteskt fula. |
Jag tycker de ser it att ha bekväma säten, men är det inte lika bra att ha en cabriolet istället? :unsure:
|
Citat:
|
Jag är inte värst sugen på en trike, men jag skulle gärna svetsa ihop en bara för att på enkelt vis kunna använda en stor jävla bilmotor. Jag är övertygad om att ifall jag fick tillgång till en bra verkstad och lite nödvändiga delar så skulle jag kunna provköra redan samma kväll. Det hade varit skitkul!
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson