![]() |
Citat:
Han har nyss fått amnesti på FB. Om jag kommer i håg rätt bad om att bli bannad. |
Ulvena: Ni får be någon måla en åt dig också. Med två lättklädda PTM...:whistle:
|
Citat:
|
Vet inte har inte varit in på FB på en vecka eller så.
|
För att hålla topic, jag också bad om att bli bannad. :innocent:
|
Så ni menar att jag skall teckna av avatarerna på bannade medlemmar på FB...på sovrumsväggen? :unsure:
|
Ett ex målade sin ansiktsilhuett på vardagsrumsväggen, i orange och guld.
|
Ni måste lära er att inte ta åt er. Eller att ta åt er av allt, och bli stenhård och mjuk på samma gång.
Maeglin är lite söt, han stryker här i korridorerna, ha! |
Citat:
|
Tavla på sovrumsväggen var det...
Material: En sjuhelvetes stor duk Ett gäng tuber med färg, gärna någon som går att tvätta bort utan tinner eller annat lösningsmedel. En god vän 1. Lägg ut duken på golvet och se till att den ligger platt och stilla under hela manövern. 2. Klä av dig. 3. Be din vän hjälpa dig att smeta in dig med färgen, från topp till tå, inte fuska. 4. Be din vän hålla emot då du lägger dig raklång på duken. Kan vara så att det behövs en extra vän. 5. Rulla sakta över duken från höger till vänster, eller om du är arab, från vänster till höger. Vill man kan man rulla flera varv, beror på dukens längd. 6. Ta hjälp av din vän att komma upp. 7. Signera konstverket. 8. Duscha av dig. 9. Låt konstverket torka. Det här har varit min stora plan under en jäkla massa år men jag har aldrig kommit till skott. Hade en tanke på att ha den i vardagsrummet för jag tror inte att den skulle vara så himla avslöjande. Bara cool... :skamsen: Eventuellt kan det vara bra att göra ett prov med t.ex. fingerfärg och brun täckpapp, helt klart en annan prisbild. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson