![]() |
Ungefär så här tror jag:
Sverige Norge Danmark Tyskland (trevliga toaletter där, med en hylla som korvarna hamnar på så att man lättare kan studera dom) Ungern Österrike Schweiz (enda gången jag bajsat i en sån där ståbaja som nästan ser ut som en duschkabin) Italien Monaco, är det ett riktigt land förresten? :unsure: (jag minns att jag kissade i en liten park bakom ett hotell) Frankrike (På korsika var jag vid ett tillfälle tvungen att bajsa på en toastol som saknade sittring) Spanien Storbritannien Grekland |
Ah, en kukmätartråd... :rolleyes:
82 städer i 21 länder. Belgien. Cypern. Danmark. England. Estland. Finland. Frankrike. Island. Malta. Nederländerna. Norge. Polen. Spanien. Tjeckien. Thailand. Turkiet. Tyskland. Ungern. USA. Österrike. |
Visst en rejäl kukmätartråd och jag befarar att Ulvena vinner... som ingen har. Hur blir det då med manligheten?
Förresten fick jag höra att vi kanske ska tillbaka till Genua. Det är 19 grader där nu. Fast just, just nu är det inte aktuellt. Och in i november känns det inte optimalt så det kanske inte blir förrän till våren. Och då ska det baske mig inte regna igen. :mad: |
Citat:
Kudos till dem som har rest så mycket dock, resor är egenutvecklingens A och O. |
Citat:
|
Jag vill be att få påpeka att hela kvinnan är en stor stake. Så karlar förlorar alla kukmätartrådar per automatik...:peka:
Min stake är 175 cm lång... |
Jag har aldrig mätt min stake men en gång mätte jag mina könshår. Det längsta var 7 cm.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Förresten, är rökat bättre på Jamaica än här hemma? :) |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson