![]() |
Det stämmer, han är dvärg.
|
Inte för att jag vill framstå som fördomsfull, inte alls, men vem vill frivilligt ha sex med en dvärg som dessutom sjunger opera?
Han är med andra ord skyldig. |
Han är hysterisk, han avger ständigt motsägelsefulla utsagor, han hotar alla om misshagar honom, även domstolspersonal som bara gör sitt jobb.
Det är klart att det är domskälen som kommer att avgöra skuld eller ej, men mot bakgrund av ovanstående skulle jag nog säga att sannolikheten för att han verkligen ÄR skyldig är överväldigande. |
Citat:
|
Citat:
Mannen kommer hem och hittar frun vilt knullandes en dvärg. Han blir upprörd och skriker du lovade ju att sluta vara med andra män. Hon svarar men älskling ser du inte att jag håller på att trappa ner. Förlåt för OT. |
:lol::lol:
Jag tror fö att Tito är skyldig som satan. Vem har intresse att sätta igång en sådan här känslig process, med så många kändisar inblandade, utan att det är ngt som är käpprätt åt helsike. |
Även dvärgar har rätt till samliv.
Länk (nsfw) |
Bridget the Midget? På tal om det så tror jag att Tito kommer att bli poppis på kåken. En liten knubbig kille som han får snart vänner. :)
|
Citat:
Det hade lagts ner i brist på bevis. Man behöver bara läsa lite om rent solklara fall som läggs ner just när det gäller våldtäkter. Sen tycker jag naturligtvis att det är bra att det här fallet togs upp och jag tror att karlfan är skyldig. Om det beror på att jag alltid avskytt honom eller att han verkligen är skyldig det vet jag inte. |
Den "kåta chilenaren" Tito Beltran
Hur godtrogen kan en tjej vara? Först tar Tito av sig byxorna och sedan gör "barnflickan" utan ifrågasättande samma sak. Men säkert är han skyldig eller vad anser ni? Ska även bli interessant att följa målet med den då 6 åriga flickan som han tydligen smittade med herpes. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3308963.ab
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson