![]() |
Citat:
- Vad kostar tomaterna? - 76:-/kg - Det var det jävligaste! Du kan ta dina tomater och stoppa upp därbak. - Nä det går inte, där har jag redan en gurka för 90 spänn. :) |
Citat:
:D Skojigt! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
OnT: Jag vet inget om EU-moppar. FÖR JAG HAR KÖRKORT! :cool: |
Citat:
|
Citat:
På tal om det kanske NÅGON ska starta en sång-tråd? "Här sjunger vi?" :D |
En sådan här vill jag ha. (hjälmen alltså)
http://home.swipnet.se/rutper/moped.JPG |
Citat:
http://www.fc-moto.de/WebRoot/FCMoto...-2832845_m.jpg Eller: http://www.samsmotor.se/hjalmar.htm http://www.samsmotor.se/bilder/tillb...incap_stor.jpg |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson