Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   MC-bögeri (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Eu-moppar (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=322)

Kickan 2008-08-08 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 9806)
Hmm...är det något du vill berätta för oss? :innocent:

Ja, jag har en kul historia:

- Vad kostar tomaterna?
- 76:-/kg
- Det var det jävligaste! Du kan ta dina tomater och stoppa upp därbak.
- Nä det går inte, där har jag redan en gurka för 90 spänn.

:)

Ulvena 2008-08-08 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 9836)
Ja, jag har en kul historia:

- Vad kostar tomaterna?
- 76:-/kg
- Det var det jävligaste! Du kan ta dina tomater och stoppa upp därbak.
- Nä det går inte, där har jag redan en gurka för 90 spänn.

:)


:D

Skojigt!

Torsten 2008-08-08 21:02

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 9837)
:D

Skojigt!

Nja gurka ger mig andra snuskiga vibbar. Men det är väl bara en myt? :whistle:

Svimfärdig 2008-08-09 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 9842)
Nja gurka ger mig andra snuskiga vibbar. Men det är väl bara en myt? :whistle:

Gurka och EU-moppar? BERÄTTA!!! :skamsen:

Torsten 2008-08-09 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 9987)
Gurka och EU-moppar? BERÄTTA!!! :skamsen:

Vet du inte att det sitter en gurka i alla EU moppar? Tar du bort den toppar dom minst 90km/t.

Svimfärdig 2008-08-09 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 9995)
Vet du inte att det sitter en gurka i alla EU moppar? Tar du bort den toppar dom minst 90km/t.

Åååh jahaa det visste jag inte. :o Vad du kan! :p

OnT: Jag vet inget om EU-moppar. FÖR JAG HAR KÖRKORT! :cool:

Torsten 2008-08-09 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 9998)
Åååh jahaa det visste jag inte. :o Vad du kan! :p

OnT: Jag vet inget om EU-moppar. FÖR JAG HAR KÖRKORT! :cool:

Jaha vilken kör sjunger du i då?:mad:

Svimfärdig 2008-08-09 14:03

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 9999)
Jaha vilken kör sjunger du i då?:mad:

Sluta vara så off topic! :tjurig: Sjunger i min egen kör...inte en jävel som vill höra mig sjunga.
På tal om det kanske NÅGON ska starta en sång-tråd? "Här sjunger vi?" :D

Torsten 2008-08-09 14:10

En sådan här vill jag ha. (hjälmen alltså)
http://home.swipnet.se/rutper/moped.JPG

CodeMAN 2008-08-09 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 10003)
En sådan här vill jag ha. (hjälmen alltså)

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Classic-Dekor/SubProducts/34311-2832845-1

http://www.fc-moto.de/WebRoot/FCMoto...-2832845_m.jpg



Eller:

http://www.samsmotor.se/hjalmar.htm

http://www.samsmotor.se/bilder/tillb...incap_stor.jpg


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson