![]() |
Men varför vill man köpa nytt nylle? Jag är inte vacker men jag gillar mitt nylle. Det är ju jag. Nej fan, jag vägrar.
Gifta sig rikt? Nah, vafan, det suger att leva på andras pengar. Har ni som valt detta verkligen tänkt igenom det? Tänk igen. :D |
Jag säger ju det. Vill vara rik och ful. Då vet man att de inte bara väljer en för stålarna, även om chansen att de gör det är 99.9%.
Kanske skulle man gå kunna bli ännu rikare, genom en lättare doku, som kunde heta "Rich and ugly". |
Citat:
Jag tänker ju se till att gubben dör och då blir pengarna mina sådeså. |
Citat:
Och ärligt talat, leva på andras pengar gör man ju om man har sjukpenning, a-kassa, socialbidrag eller någon som helst ersättning från staten. Hela det svenska systemet går ju ut på att de som inte kan klara sig själva får stöd av de som gör det. I Sverige lever alltså ett antal både fula och snygga människor av att "rika" delar med sig. I sig ett ganska sympatiskt system tycker jag. |
Ulvena: Nu menade jag inte det sociaaaala/kommunala och what have you nätverket... Tänkte mer att jag hellre är lite småful och gnetar ihop mina stålars än är FUL och KÖPER ett nytt nylle...för alla mina pengar. Förståååru? :)
|
Varför finns inte alternativet "ful och fattig"?
Vill ju pröva nya grejer ser ni:rolleyes: |
Skulle ni kunna gifta er med en osannnolikt ful och vårtig miljardär med utsikten att inom en snart framtid få ärva hans pengar? Ja, ni måste ligga med honom också.
|
Nä.
Om jag nu inte var kär i honom, trots vårtan. |
*slumpbump*
Vacker och fattig! Är man bara snygg kan man gifta sig rikt! :) |
jag är inte lagd åt det hållet riktigt....
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson