Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Övrigt (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Jag går på lunch nurå (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1395)

Gullan 2009-07-14 11:34

Jag tänker nog äta lunch (fast lite sent då) i Kista idag så om någon vill göra mig sällskap är det bara att ringa. :kaffe:

CodeMAN 2009-07-14 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 46475)
Jag tänker nog äta lunch (fast lite sent då) i Kista idag så om någon vill göra mig sällskap är det bara att ringa. :kaffe:

118118 hittade ingen "Mrs Marple"... :whistle:

Gullan 2009-07-14 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 46476)
118118 hittade ingen "Mrs Marple"... :whistle:

Oj då. :( Hoppas du slapp betala för samtalet.

CodeMAN 2009-07-14 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 46488)
Oj då. :( Hoppas du slapp betala för samtalet.

Idag skulle jag faktiskt kunna åka till Kista, då jag hade väldigt liiite att göra på kontoret. Men du kanske ville träffa folk som redan hade ditt nummer? :innocent:

Gullan 2009-07-14 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 46505)
Idag skulle jag faktiskt kunna åka till Kista, då jag hade väldigt liiite att göra på kontoret. Men du kanske ville träffa folk som redan hade ditt nummer? :innocent:

Mja, jag slängde ur mig bara och det är nog extremt få som har mitt nummer. Tror att det bara är två här. Men nu när jag har semester kan vi ju forumträffas nånstans... fast det ska ju inte jag dra igång, brukar ju gå sådär bra... :rolleyes:

CodeMAN 2009-07-14 22:50

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 46507)
Mja, jag slängde ur mig bara och det är nog extremt få som har mitt nummer. Tror att det bara är två här. Men nu när jag har semester kan vi ju forumträffas nånstans... fast det ska ju inte jag dra igång, brukar ju gå sådär bra... :rolleyes:

Jag kan tvinga dit Mröffan iaf. Det är iofs du som inte bor i Sveriges kulturcentrum, så du får bestämma tiden iaf.

Gullan 2009-07-15 06:29

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 46514)
Jag kan tvinga dit Mröffan iaf. Det är iofs du som inte bor i Sveriges kulturcentrum, så du får bestämma tiden iaf.

Dit och dit??? Kista har jag avverkat för det närmaste året. Så bra shopping var det inte längre. Tog Barkarby på vägen hem och köpte skor, eller tofflor kanske man ska kalla dem. Såna med stropp mellan tårna.

Såg du så bra jag styrde bort från arrangörsfrågan? :cool:

CodeMAN 2009-07-15 08:05

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 46517)
Dit och dit??? Kista har jag avverkat för det närmaste året. Så bra shopping var det inte längre. Tog Barkarby på vägen hem och köpte skor, eller tofflor kanske man ska kalla dem. Såna med stropp mellan tårna.

Jo, nu läggs en del gallerior ner, och då undrar folk varför... För att de liknar varandra, och det är samma butiker precis överallt? Duh!

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 46517)
Såg du så bra jag styrde bort från arrangörsfrågan? :cool:

:p

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson