![]() |
Jag går upp strax före 6, klär mig i dvala, väcker dottern, ser till att hon kommer i kläderna och borstar tänderna. Lämnar av henne på fritids. Tack och lov äter hon frukost där så jag slipper att krångla med det hemma.
Kör mer eller mindre i sömnen till jobbet. Tar en latte så fort jag stämplat in vilket brukar vara runt 7. Dricker kaffekoppen och går ut och tar dagens första cigg. VARJE dag samma visa. Jag är EXTREMT morgontrött :yawn:och det går endast på vilja och beslutsamhet. Jag har flex mellan 7 och 9 och enda anledningen till att jag ändå ser till att vara där kl 7 är att jag vill komma hem i rimlig tid på eftermiddagen. På helgen är det inte ovanligt att jag sover till iaf 11, jag lever för helgerna och mina heliga sovmorgnar. Sambon är precis tvärtom så han har alltid tagit hand om barnen och låter mig sova tills jag vaknar av mig själv :heart: |
Idag så var jag uppe klockan fem. Bara så ni vet.
|
Citat:
Min klocka ringde 04:30. (igår, lördag, alltså...) Citat:
Vad skulle det vara bra för? :hmm: Jag var lätt bakis imorse och steg inte upp förrän kl *taram taram taram* ÅTTA! |
Vad säger du nu då Mröffan? :cool: Selma, Kickan, Svenne och jag och säkert många fler som jag glömt stiger upp på morgonen.
|
Morgonrutin:
|
Citat:
Själv går jag upp kl 8 på morgonen, och är på jobbet kl 9... Kanske värt att nämna att det är 10 min till jobbet... :p Och ja, jag duschar varje vecka... :tunga: |
Jag har börjat ligga och dra mig till strax efter sju.
|
Citat:
Men fine, rinner genom en folktom stad och gör 80% av arbetstiden. Sedan hem och fixa sista 20% via alla lowlives som kontaktar en på kvällarna :cool: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson