![]() |
Hela den där artikeln är (efter att läst den en andra gång) helt absurt korkad, hon måste vara mentalt utvecklingsstörd helt enkelt eller så är hon en politikerbroiler som aldrig varit ute i verkligheten.
Faan, jag som gillar FP men henne vill jag inte ha. :cry: |
Citat:
|
Jag känner mig en aning förtryckt, just i dag. :(
|
Citat:
Samma sak med utmanande reklam... Det finns inte enda anmälan om reklam med lättklädda killar, men blir det tal om kvinnor så är de självklart(!) offer i samma sammanhang. |
Det är väl lite av att spela på att dom är det svaga könet. Den kvinnliga härskartekniken är nog en genväg många kvinnor utnyttjar för att nå framgång. Gäller även i det praktiska livet där männen ofta luras att hjälpa dom stackars svaga och hjälplösa kvinnornan med saker som dom säkert klarar av själva.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Däremot är du något på spåret. De kvinnor som har kommit på trixet att boosta oreflekterande högre gubbars ego och få dem att känna sig faderliga, kompetenta etc skulle jag tro oftare når framgång. |
Vem fan vill känna sig faderlig... Det skulle inte heller funka på mig. Men om det nu är nödvändigt så vill jag i så fall bli lurad till att tro att hon upplever mig som sexig och kompetent... Även i min profession.
|
Jag fattar inte hur insprutningen funkar på min förra Ford Granada 1976...:tihihi:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson