![]() |
Fy fan vilket skämt du är.
Hur i helvete tror du att du skulle kunna ligga å röta i sängen och vänta på dina 800 spänn i timmen om det inte fanns folk som gick upp och jobbade i exempelvis statlig eller kommunal tjänst för en spottstyver av dina astronomiska lönekuvert? Jisses vilken pajas :dummajag: |
Det är inget fel att jobba i kommunal eller statlig regi, en förvaltningschef som jag känner drar dessutom in ganska fett med deg. Rätt trevliga pensionsavtal har de också tydligen, kommungubbarna :)
|
Jag tycker det luktar inte så lite mytoman i den här tråden.:whistle:
|
Ja, jag har personligen svårt att tro att de tjänar så lite som de säger.
|
Citat:
|
Jag tror Skummis är Alex Schulman, som säger att det bara är medelmåttorna som förlorar jobbet under denna lågkonjuktur.
Den påverkar inte sådana ess i leken som Alex himself...:lol: |
Tja, Selma kanske. 328 kr i månaden tycker jag verkar lite knapert.
Det räcker ju inte ens till en gedigen krogkväll i Mölndals Bro med omnejd. 600 kr är ju minimumhonorar per timme enligt den branschorganisation vars skrå jag kan sällas till, sedan är jag ju man också och då skall jag ju helt rättvist ha lite extra. Citat:
|
Men då snackar du ju skatt och sociala avgifter på det. Antar att det blir F-skatt för herrn.
Citat:
|
Kanske det du.
Alex är game, skön snubbe. Jag har förlåtit honom för göteborgsskämten. |
Citat:
Han går fö inte upp ur sängen utan att få 12.500 för en kolumn i AB...:D Dubbelt så mycket som J Guillou. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson