![]() |
Citat:
Detta har jag läst i ett flertal militära överlevnadshandböcker så det måste vara sant. :| |
Vägning och mätning idag, mycket bra resultat. Jag är nöjd och det var PTM också. :proud:
|
Jag måste få skryta lite.
Idag hade jag PT-timme och han peppade mig så mycket att jag kunde ta 155 kg i benpress 8 st. gånger 3. :proud: |
Citat:
|
Träningscykel införskaffad och jag cyklar en mil varje dag (om det inte finns en jävligt god anledning att inte göra det... som t.ex. att jag inte är hemma). I morse satte jag på mig mina cykelbyxor redan när jag steg upp eftersom jag strax ska köra dagens tur. Nu såg jag att jag hade klätt mig utochin... :skamsen:
|
Gullan: nu blir jag lite rädd. Tränar du möjligen inför en cykelsemester i Danmark? :scared:
Jag har varken hunnit banta, skaffa träningskläder eller kondition ännu. |
Men snälla ni, jag säger bara: Bertil Uggla!
|
Jag vill bara meddela att jag fortfarande tränar rätt intensivt, idag hade jag min PT-timme och det gick riktigt bra, har varit tungt ett tag men nu tror jag att det har vänt. :)
|
Nytt personbästa i benpressen, 182 kg idag. :proud:
Och vill jag bara förtydliga, mina små, smala ben ser inte ut för det, det måste vara sätesmuskeln som är jävligt vältränad. :) |
Går åt rätt håll. Fick för första ggn på länge på mig en XL istället för en XXl. :kaffe:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson