![]() |
Citat:
En gång jobbade jag som ljudtekniker på Kulturhuset där DiLeva skulle sjunga. Det var på den tiden han sjöng på engelska, och hans låt "Everyone is Jesus" var jättepoppis. Vi fick tejpa över fabrikatmärken på högtalarna, eftersom han var emot gud-vet-vad, och så snart han kom till scenen så började ett gäng tonårstjejer bete sig om de var på Elvis-konsert (med tillhörande "åj, jag dör baa!"). Han drack vatten ur sin ökända blomsterkanna förstås. :tihihi: |
Citat:
|
Citat:
|
Såg en tjockis häromdan tror det var Tommy Söderberg var på långt håll men han gick sådär hjulbent som bara han kan göra.
|
I fredags såg jag vad jag trodde var Peter Jöback på min lokala matbutik. Nu var det inte han, men eftersom jag var så övertygad om det för ett ögonblick så vill jag berätta det för er. :)
|
Citat:
|
Min son såg Anna Anka på Grand Hotell i lördags. Han visste inte vem hon var. :D
|
För er som undrar om ljudteknik är ett glamouröst jobb... Ja, det är det.
De senaste dagarna har jag jobbat på Operakällaren och Kistamässan, har spottat bl a på Niklas Ekdal, Alexandra Pascalidou, Rednex, ett tonårstjejband som sjunger "Dance with me", osv. Ikväll ska jag sitta vid ljudrattarna på Cafe Opera. Avrapporterar i morgon bitti. |
Cody: Har du börjat en ny karriär? :)
|
Citat:
Frilansuppdragen strömmar in, och jag är lite överallt runt Stockholm på dagarna. Ikväll blev det inte mycket ståhej, det var en event om NHL-bla bla bla. En massa hockey-kändisar som jag inte kan namnen på. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson