![]() |
Är det bara jag som tränar här nuförtiden? :unsure:
Jag hade PT-timme idag igen och han kör hårt med mig med tyngre och tyngre vikter men jag har blivit stark nu. :proud: |
Idag tog jag mig en tur till gymmet efter dryga 2 veckors uppehåll, gud, så skönt det var att köra skiten av sig igen. Jag får så mycket energi av det och det kan ju behövas för att orka göra nåt i det här skitvädret. :mad:
|
Jag har nu lyckats skrämma iväg åtminstone en storlek på jeansen, detta genom att käka invers GI. Dvs det mina väninnor tar bort från matportionen det är det jag äter.
Billigt, gott och effektivt. :) |
Citat:
Jag träffade en gammal kärlek häromveckan. Från grundskolan. 'Gammal kärlek rostar aldrig sönder' sägs det. :yes: Hon var träningsnarkoman och drog med mig på ett spinningpass. *huga* Visste att det skulle bli problem, men jag satt iallafall och trampade i de 45 minuter passet varade. Men vad gör man inte för gamla flammor från grundskoletiden som var så vacker som en sommaräng?? Fy fan för spinning dock. Orgasmmuskeln fick sig en törn som aldrig förr. Sporten är inte gjord för karlar. Det är ett som är säkert. |
Min man älskar spinning, han brukar köra 90 eller 120 minuters pass.
Ja, han är lite knäpp, annars vore han ju inte gift med mig. :D Jag får ont i nacken av spinning och min PT har avrått mig från det, oj, vad ledsen jag är för det.:rolleyes: |
Jag cyklade 10 minuter in till stan förra helgen. Fick träningsvärk på sidan av rumpan och i vaderna. Lite träsmak i baken också.
Jag är en orutinerad cyklist. Hur kommer det sig att rumpan vänjer sig vid cykelsadeln eg? :hmm: |
Citat:
|
Citat:
|
Nu ni så är jag igång igen. Efter skollämning blev det gymmet i en och en halvtimme först egen träning, kondition och lite maskiner sen en halvtimme core.
Snart är jag lika stark som jag var före sommaren (hoppas jag). :) |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson