Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Pics, pics, pics (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Bara bilder (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=92)

Hårfällerskan 2008-08-31 09:15

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 15903)
Det är en trappa upp till altanen, tar oftast den vägen upp och går in genom vardagsrummet sådär till vardags du vet. :D
Övervåningen har vardagsrum, 2 sovrum, 1 arbetsrum, kök och matplats, toa med dusch och bastu.
Därnere finns 2 sovrum, toa med dusch, garage, "snickarbod", tvättstuga, pannrum och några förråd.

Bastu på övervåningen? Kan man ha det? :detektiv:

Vad bra att du älskar ditt hus förresten. Finns få saker bättre än att känna att man verkligen trivs i sitt hem!

Sven Hedin 2008-08-31 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 15879)
Så här ser mitt hus ut:

Jätteläckert! Jag blir speciellt förtjus i den där rampen och det skuggiga partiet kring och under den. Men det ser ut att kunna vara en obehagligt stor gräsmatta. :)

Ulvena 2008-08-31 09:36

Citat:

Ursprungligen postat av Jan Troell (Inlägg 15986)
Jätteläckert! Jag blir speciellt förtjus i den där rampen och det skuggiga partiet kring och under den. Men det ser ut att kunna vara en obehagligt stor gräsmatta. :)

Faktum är att gräsmattan är inte ens våran men vi "lånar" den kan man säga. Den går från huset och ner till vägen, det är mest sönerna som klipper den.

Hårfällerskan 2008-08-31 15:31

Såhär såg det ut på min sista arbetsdag i Mölndal. Nästan så man blev lite sentimental.

Edit: Lägger in en bild på mig "på köpet" för att jag är så egenkär just nu. Också från den sista arbetshelgen.

sås på slipsen 2008-08-31 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 15987)
Faktum är att gräsmattan är inte ens våran men vi "lånar" den kan man säga. Den går från huset och ner till vägen, det är mest sönerna som klipper den.

Det ser verkligen härligt ut. Luftigt och oansträngt på något sätt.
Kan vi få se en bild åt andra hållet också? Från huset mot där bilden är tagen också?

Hårfällerskan 2008-08-31 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 16006)
Det ser verkligen härligt ut. Luftigt och oansträngt på något sätt.
Kan vi få se en bild åt andra hållet också? Från huset mot där bilden är tagen också?

Det blir svårare då det inte är lika snyggt alls :D Här får ni en bild på restaurangen som jag försökte göra lite coolare. Det blev mest jobbigt istället. Där har du Mölndals fasad i alla fall :)

Gullan 2008-08-31 17:34

:lol:

CodeMAN 2008-08-31 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 16015)
:lol:

Sssh, ingen annan verkar ha märkt det... ;)

Fortune 2008-08-31 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 16021)
Sssh, ingen annan verkar ha märkt det... ;)

Jodå, jag såg det också men jag skrattade med Gullan. :kaffe:

Hårfällerskan 2008-08-31 19:01

:hmm:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson