![]() |
Citat:
|
Men...går dom att träna upp? :unsure:
Är det som en förslappad triceps eller något? |
Med knipträning kan du till slut plocka upp ett mynt från en bordskant. :kaffe:
|
PT-timme idag. Eftersom jag var på arghumör efter ett möte i morse så värmde jag upp 20 minuter på uppochnergåbandet, jag gick 2,08 km, medelhastighet 6,2 km/tim.
Sen blev det en skittuff träningstimme med mycket kondition och boxning (kul att få slå ordentligt), så nu har kroppen fått sitt för idag. Känner mig fortfarande irriterad dock men jag slapp ju tänka på det en stund i allafall. |
Jag åkte till gymmet idag igen och körde ett tag, trots mina ömma muskler, det var jätteskönt!
Hann sola också så jag ser riktigt fräsch ut just nu. :) |
Jag drömde att jag var skittjock, eller hade en helt sjuklig oformlig heffaklump kring midjan, vaknade kallsvettig.
Tittade och kände mig på magen, konstaterade att riktigt så illa var det inte så jag skiter i att anlita Daniel Westling som PT den här gången också. |
Jag har ägnat veckan åt att bygga upp ett rejält späcklager. :proud:
Detta skall jag ev bränna under högtidliga former, nån gång i vår. |
PT-timme idag, innan så gick jag mig svettig på bandet i 25 minuter.
Jag har märkt att ju mer irriterad jag är desto lättare är det att gå riktigt fort. Idag var det en tjej i receptionen som retade upp mig genom att tala till mig som jag var 5 år. :mad: Den här veckan har jag varit på gymmet 3 dagar (av 3) och det känns väldigt bra, både för kroppen och humöret. :) |
Citat:
Kunde inte bärga mig. Av kläderna att döma handlar det om ca 3 kg. |
Skaffa dansmatta, tips till föräldrar som tycker att ungarna sitter för mycket framför datorn. Och för föräldrar som sitter för mycket framför datorn.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson