![]() |
Citat:
Hur många samtal tryckte du in egentligen?:blush: |
Hihi...min telefon verkar magisk...:cool:
|
Ha ha, det är inte klokt, Elisabet är kvar.
Synd om henne faktiskt, jag tycker, och det verkade som hon själv tycker, att det varit perfekt att åka hem nu. Tror Tony retade tittarna när han sa till henne (von oben): det är dags att åka hem nu |
Citat:
Själv tryckte jag in 25 samtal på Christer Sjögren (mina första och enda röstsamtal någonsin) förra året på melodifestivalen, men inte fan hjälpte det att få Chrille till finalen. |
Citat:
|
Citat:
Vi var dessutom ett gäng på FlashBack som i denna tråden https://www.flashback.info/showthread.php?t=639519 gjorde allt för att fixa dit Chrille. Så vad skulle jag göra? :( |
Magnus Samuelsson och Laila Bagge till final... :yawn:
Nä nästa fredag får de klara sig mig förutan. |
Jag tycker Laila skall vinna, så jag skall titta nästa vecka.
Såg ni inte snurren hon gjorde, där hon hade kunnat knockas totalt om han tappat henne. :o |
Citat:
|
Jag tror både juryn och danspartnern avskyr henne (Laila) innerligt, men hur skall hon kunna undgå att vinna?
|
Citat:
Däremot förstår jag inte hur Mårrgan kunde åka ut sist? Om det är en tävling om vem som är bäst borde Magnus åkt ut och om det vore en tävling om vem som utvecklats mest borde Laila åkt ut. :unsure: |
Citat:
|
Citat:
|
Jag kan inte bestämma mig och Lailas danspartner är så där hundvalps-heterokär eller om han är bög (som många dansare är).
|
Citat:
|
Citat:
Nu kom jag just på varför Magnus är kvar... Tony har en serious crush på hans rumpa och glömmer aldrig lyftet. Så måste det naturligtvis vara. |
Det är mycket rumpa i Let´s dance.
Laila visar rumpan för tittarna, och Magnus skakar jämt rumpan för Tony. Undrar om killarna i tevesoffan får bånge av Lailas rumpa. Att Tony får det under domarbordet råder det nog däremot ingen tvekan om. |
Citat:
|
Jag erkänner att svenska folket och ni uppenbarligen ser något annat med Laila än vad jag ser. :(
|
Det måste kännas lite dramaturgiskt bra för TV4.
Laila = flashiga musikkvinnan som dansat förr vs. Magnus = jordnära gigantiska myskillen som arbetar sig upp underifrån när det gäller dans. |
Jag har ju missat hela programserien, men jag kanske kan ställa upp till nästa säsong.
Måste jag bli känd först? :unsure: |
Jag tycker det skulle vara skoj med vanligt folk, med olika kroppskonstruktioner.
Dansarna i programmet börjar ju vara kändisar, så då kan de väl ta in vanliga "dödliga". |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson