![]() |
Citat:
Jag stör mig mest på att jag har gått med på att sönerna reser bort, jag vill helst ha hela familjen runt mig men man måste släppa taget och låta dem göra saker de vill. Vilken tur att vi skaffade oss en sladdis! :D |
Citat:
Jag tror att jag blir förvånad ifall det är någon mer än jag här vid tolvslaget. :D |
Behöver inte bry mig. Blir bjuden på mat. Bröllop! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska fira det hos exet är bestämt. Förra gången blev det hummer vilket jag aldrig förstått varför det anses lyxigt då den är både dyr och dessutom så svår att äta utan att se ut som en gris? Hoppas på någon god stek och till efterrätt kanske ett rejält skjut.:)
|
Hummer är gott men man måste anstränga sig lite med den, egentligen tycker jag krabba är godare.
|
Förresten är jag väldigt avundsjuk på alla från Göteborg som har så mycket god och färsk fisk och skaldjur att få tag på.
Bodde jag där skulle jag lugnt välja piggvar med potatis och pepparrotssmör till varmrätt men sån äter väl ni typ på måndagar?:unsure: :avundsjuksmiley: |
Ja, och dessutom på de allra simplaste lunchställen du kan tänka dig. :rolleyes:
|
Citat:
Min dåvarande pojkvän gick på Chalmers där och sen jobbade han på färjorna så jag besökte stan då och då, jag fick aldrig piggvar, han var väl snål redan då. :D |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson