![]() |
Citat:
Att mejja ner palestineriers hem med bulldozer för att ge landet till judar kan aldrig bli rätt i min bok. Det som skedde i sabra och shatila kan heller aldrig bli rätt. Ariel Sharon är en folkmördare. Förintelsen var fruktansvärd men två fel kan aldrig bli ett rätt. |
Citat:
Ett tips köp inte tamponger från apoteket även dom är tillverkade i Israel. |
Citat:
För dem som inte tror på det faller alltsammans ihop som ett patetiskt korthus. Citat:
|
Jag är extremt brydd om vad som sker i Mellanöstern.
|
Citat:
http://tinypic.com/k9dv7 |
Jag är väldigt ledsen idag över situationen i Gaza, och civilbefolkningens lidande under Israeliska flygattacker...:(
|
Njet, jag bryr mig icke! Har nollkoll på vad som sker där och varför. Vet inte ens vad som händer i min omedelbara närhet. Det är och kommer alltid förbli synd om civila som lider oavsett var dom befinner sig. Mer än så känner jag inte...
|
Ja, jag bryr mig rätt mycket fakiskt och har väldigt svår för staten Israel, jag avskyr deras sätt att bete sig mot palestinierna, deras sätt att ockupera mark och deras eviga tjatande om WWII.
Att de blev utsatta för förintelse gör inte att de har rätt att göra detsamma. Att de israeler jag lärde känna i Warszawa var dumma i huvudet gör inte att jag stödjer deras sak mer. |
:)
|
Jag både bryr mig och inte. Israelerna är ett jävla pack. Punkt. Men jag är samtidigt skitless på all bevakning av Gaza och allt som händer där och bläddrar eller surfar förbi allt som står om bombningarna.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson