Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Hur nördar klär sig... (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=918)

Mröff 2008-11-21 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 30188)
Åh herregud.
Vilken tur att du tänkte på det! :rolleyes: :lol:

Kom just på att det kan jag ju faktiskt ändra då...:w00t:

såpp...nu är det mröff

Kickan 2008-11-21 21:26

I give you... the queen of women nerds:
ÅSA DOMEIJ:

http://img.unt.se/Article_Images/468...onDomeij02.jpg

CodeMAN 2008-11-21 21:27

Åsa Domeij är i själva verket en kille. Eller så kan man tro iaf. Man borde kidnappa (hörru FRA! :rolleyes:) och tvångssminka henne.

Ulvena 2008-11-21 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 30201)
Åsa Domeij är i själva verket en kille. Eller så kan man tro iaf. Man borde kidnappa (hörru FRA! :rolleyes:) och tvångssminka henne.

Nä, inte är hon kille, hon har väl fött barn?:unsure:

CodeMAN 2008-11-21 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 30202)
Nä, inte är hon kille, hon har väl fött barn?:unsure:

Nej, självklart inte. Dock är hon så ful och ovårdad oftast, men det kanske beror på att hon är vänster.. :rolleyes:

Kickan 2008-11-21 21:37

I won't have that!

Hon är nörd, rätt och slätt. Hon har rätt att se ut som en nörd. Kvinna eller ej. :pippi:

Ulvena 2008-11-21 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 30204)
I won't have that!

Hon är nörd, rätt och slätt. Hon har rätt att se ut som en nörd. Kvinna eller ej. :pippi:

Absolut nörd och ful dessutom, tråkigt nog.

CodeMAN 2008-11-21 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 30204)
I won't have that!

Hon är nörd, rätt och slätt. Hon har rätt att se ut som en nörd. Kvinna eller ej. :pippi:

I den bemärkelsen så får hon kanske vara ovårdad. Det är nog ingen skillnad där när det gäller kill-nördar.

Jag har ofta undrat hur de får tjejer, eller skaffar familj fär den delen. Kanske med en nörd-brud?

Mröff 2008-11-21 22:37

Enkelt.

Det finns massor med nördkillar och nördtjejer, så de hittar varandra snabbt. Utbudet är enormt.

Värre är det för oss guldkorn...:proud:

Sedan finns det politikernörden

http://www.kingmagazine.se/PageFiles/93411/bildt.jpg

Kickan 2008-11-22 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 30218)
Det finns massor med nördkillar och nördtjejer, så de hittar varandra snabbt. Utbudet är enormt.

Värre är det för oss guldkorn...:proud:

Sedan finns det politikernörden
<Bildt>

Ja de hittar varandra.
http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa..._729_488_1.jpg


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson