![]() |
Citat:
Vaffan, först att svänga med den genom att flytta rumpan... :rolleyes: |
Citat:
|
Här är en jättetidig:
Spoiler:
Här är en från -42: Spoiler:
Det som är ändå bättre än det med B-kortet är att ifall det är den här typen med flak eller låda så kan man lastbilsregga den och då behöver man ingen hjälm. :yes: |
Citat:
. |
Sven, du postar alltid motorcyklar/mopeder som ser ut att ha extremt oskön sits. Hur känns det i din rumpa egentligen efter en dag på en sådan där sadel? :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Alltså, man kan tycka att att skaffa MC-kort betyder viss skillnad, eftersom det finns en massa moment, som broms- eller väjningsteknik, som kan få en att bli kuggad bums, och som inte gäller för trikes. Så ja, en viss stödhjul-stämpel kan existera. Å andra sidan så kan man undra om det kan finnas bilister som saknar intresse för hojar öht men skaffar en trike i stället. |
Citat:
Ja det är enorm skillnad på det...just pga det du nämner. Krävs mer att köra på 2 hjul. Ja, jag är ju lite sån... MÅNGA hjul ska det vara. :D |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson