![]() |
Jösses... :o
|
Citat:
När det hette Jugoslavien var det också huvudstad. Vad tyckte du om Belgrad? |
Citat:
Jag gillade inte Belgrad något vidare, det var 1985 jag var där, stannade 2 nätter på ett rätt mediokert hotell. Det var väldigt mycket öststat på den tiden, är säkert mycket bättre idag. |
Slår man på skrytmode så har jag enligt tripadvisor:
I've pinned 147 cities in 38 countries Fast hälften av dessa är säkert skidorter i alperna och jag har räknat varenda land om jag så sneddat över gränsen för att komma till ett annat..:D |
Jag har inte varit och åkt i så många länder ser jag. Det måste jag se till att åtgärda... nästa år. :cool:
Sverige Danmark Norge Finland Estland Frankrike Spanien Italien Grekland Cypern Turkiet Tjeckien Ungern USA Mexico |
Citat:
Jag har nog varit i ett tiotal länder. Jag ska räkna igenom och ber att få återkomma i frågan. |
Citat:
Jaha, men är inte du en öst-stats tjej? Med tanke på ditt namn då. Trodde du skulle uppskatta det :D. |
Citat:
:) |
Europa: Norge, Danmark, Finland, Estland, England, Tyskland, Österrike, Grekland, Spanien, Portugal, Italien, Frankrike, Nederländerna, Cypern, Tjeckien.
Andra delar av världen: Vietnam, Thailand, USA. |
Visste att jag glömt nåt land.
Thailand har jag varit i också, i 3 dagar och har ingen som helst lust att åka tillbaka och Cypern glömde jag med. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson