![]() |
Läste tråden på Fb i morse där länkades det till hennes blogg och läser man den och hennes ivriga bedyranden om hur oskyldig han är blir man övertygad om hans skuld.
Hon beter sig exakt som många kvinnor i ett våldsamt förhållande gör. Att förneka och skydda lika mycket för att skydda sig själv från skammen som att skydda maken. Men jag var inte där så jag kan inte säga att han är skyldig men är han det hoppas jag att han åker dit så det sjunger om det. |
Ja, det är inte lite misstänkt. Dessutom tvivlar jag på att han häktas i onödan.
I sådana här fall känns oberoende vittnen trovärdiga, för kvinnan lär ju skydda mannen i all evighet. :( |
Jag tycker det är högst oklart om det i själva verket har funnits några oberoende vittnen som sett att han faktiskt pucklat på henne.
Att de hittat henne i trappuppgången är ju rätt klart. |
Han har tydligen dängt henne i en stenvägg så hon tuppade av tidigare under kvällen.
Så det gäller tydligen ett fall av misshandel och ett fall av grov misshandel. Det finns tydligen vittnen i båda fallen. |
Citat:
Var kommer det ifrån? |
Citat:
Det som talar emot polisbefälet är att han uppenbarligen läckt avsiktigt, nåt så in i helvete. |
Han är tydligen häktad nu på sannolika orsaker, hörde jag på radion nyss.
|
|
Oj, vad var det för fel på det receptet?
|
Kickan kan inte räkna.
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson