![]() |
Jag såg en idag som hade ett harley davidson-ryggmärke på en tshirt. Loggan var skriven på thailändska. Är han månne fet och sexköpare?
|
Citat:
:evillaugh: |
Citat:
|
Precis min tanke. HD-wannabeen satt förresten och smaskade på en gigantisk bit chokladtårta. HD - Choklad - Thailand...:whistle:
|
Han sa säkert som den där vedervärdiga idolkillen; att han var into brown sugar. Jag kan sorten, och förmodligen så satt han med en rykande färsk biljett under västen.
Det kan ju förresten betyda precis vad som helst... http://www.shaine.net/images/HD_Thai_Shirt.jpg Det kan ju t.ex. betyda att han söker en bikerkille som kan stoppa upp packväskorna från en Hydraglide, eller så kan det stå att han har haft sex med fjorton katöjjer på nån tutt-bar och fått tröjan som bevis på det. Ja, varianterna är oändliga. |
Citat:
Sven: Är inte det där en sån Hard Rock Cafe-tröja? |
Ja du ser... Det kan betyda precis vad som helst.
|
...som "ta mig i tvåan?"...
|
I synnerhet det... Men det är nog bara ifall tröjan är, som det heter, prison-made.
|
:lol:
Om jag ser killen med HD-tröjan fler gånger (stan är ju inte så stor) skall jag säga åt honom att det står "Jag har varit på bögbar" på tröjan... |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson