![]() |
Citat:
|
Citat:
Det finns en film någonstans i nätrymden som är en "reklam"-film och påminner bilister och annat läskigt som finns på vägarna att det också är okej att köra motorcykel men att det INTE är okej att köra på motorcyklar. Letar och letar men hittar inte. Tror att den är Holländsk eller nåt. Handlingen: Spoiler:
|
Är inte Trafiksäkerhetsverket nedlagt? :unsure:
|
Japp, det verkar så... Han har sin hjälm iaf. :D
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson