Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   MC-bögeri (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Trafiksäkerhetsverket varnar... (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=271)

Mröff 2008-07-26 09:28

Citat:

Ursprungligen postat av Ragnar (Inlägg 7017)
Stor idé att ha en tråd som bara är en massa youtubeklipp.

Som du ser finns det några...hmmm...personer på forumet som är perverst intresserade av motorcyklar. Kanske kan man se denna tråd som supernerdig. En sådan tråd vi andra man skratta åt, och känna oss lite bättre än de som skriver i den...:D

Gullan 2008-07-26 09:40

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 7039)
Vad tycker du att vi ska diskutera? :unsure:


Här är ett textstycke som beskriver vad som händer vid en frontalkrock:


http://www.kjelle.com/stories/frontal.html

Kjelle, honom känner jag. :cool:

Det finns en film någonstans i nätrymden som är en "reklam"-film och påminner bilister och annat läskigt som finns på vägarna att det också är okej att köra motorcykel men att det INTE är okej att köra på motorcyklar. Letar och letar men hittar inte. Tror att den är Holländsk eller nåt.

Handlingen:
Spoiler:
Bil kör fram till korsning. Motorcykel kommer från höger. Bil ser inte motorcykel. Bil kör ut. Smack!

Christer 2008-10-06 23:35

Är inte Trafiksäkerhetsverket nedlagt? :unsure:

CodeMAN 2008-10-06 23:51

Japp, det verkar så... Han har sin hjälm iaf. :D




Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson