Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Mångfotade vänner (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Vill ni ha kanin? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=258)

Koolaid 2008-07-21 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 6211)
Har jag berättat när min dotter och hennes kompis lekte med kompisens kaniner?
De gick och bar varsin på villagatan. Plötsligt börjar ena kaninen kissa. Flickan håller ut den från kroppen så kisset hamnar på gatan. Men sen är ju kaninen våt undertill, så de tar den andra kaninen och torkar av den första med. Den andra kaninen torkas sedan av i gräset, varefter promenaden fortsätter.

HAHAHA!! :D

Det är konstruktivt tänkande!

Gullan 2008-07-21 21:33

Citat:

De gick och bar varsin på villagatan. Plötsligt börjar ena kaninen kissa. Flickan håller ut den från kroppen så kisset hamnar på gatan. Men sen är ju kaninen våt undertill, så de tar den andra kaninen och torkar av den första med. Den andra kaninen torkas sedan av i gräset, varefter promenaden fortsätter.

:lol: Ungar...

Mröff: Skumrask har ju visat intresse för halvvilda djur han kanske är intresserad. Undrar förresten hur det gick med andjakten?

Kickan 2008-07-21 21:35

Nä ingen andjakt för mig. Misstänker att den går av stapeln mig förutan.

Gullan 2008-07-21 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 6220)
Nä ingen andjakt för mig. Misstänker att den går av stapeln mig förutan.

Du skulle ju ansvara för filmningen. Vi förväntades oss en riktig skakig dogmafilm. *besviken*

Mröff 2008-07-21 22:12

Jag tycker den här tråden har spårat ur...tänk på att det är fem små liv vi pratar om..:cry:

Kickan 2008-07-21 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 6248)
Jag tycker den här tråden har spårat ur...tänk på att det är fem små liv vi pratar om..:cry:

En söndagsgryta för fem personer? :yes:

Miriam 2008-07-21 22:16

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 6249)
En söndagsgryta för fem personer? :yes:

Hur skulle du laga till den då vilken krydddning vilka ingredienser förutom Kanin?

Kickan 2008-07-21 22:18

:mad:

Spoiler:
:mad:

Svimfärdig 2008-07-22 12:05

Citat:

Hahahahaa.

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 6248)

JA! Jag håller med. Otäcka människor! Fler ekliga förslag och jag blir ARG MODERATOR!

Jag ska höra mig för om nån vill ha en kanin.

CodeMAN 2008-07-22 12:15

Är det bättre eller sämre för en katt om kaninerna är så unga? Jag pratar om smältproblem förstås. :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson