![]() |
Citat:
Sket i att lyssna klart dock. Fan jag är mer insnöad på metal än jag trott, har fan alltid haft en bred musiksmak men den är inte lika bred längre. Tror mest det beror på att det kommer så jävla mycket skit nuförtiden. |
Ja soul och rnb är dålig skitmusik.
Death metal, Lordi, E-type och Nightwish är däremot fantastiskt bra. Jag och Adminskan förstår dock inte bättre utan harvar på nere i hötorgsträsket med vår enkla och osofistikerade musik av föga konstnärligt värde. Mer skitmusik. Anthony David - Yes Smaka på textens fluktuerande mellan det nervösa vardagsperspektivet och de målande celestiala och näst intill religiösa kärleksmetaforerna. Får man denna på en CD av en nyförälskad grabb så vet man som tjej att man har en riktig keeper på kroken. Fast med dålig musiksmak då... - But if it's all right later on can I call you? Get to know you much better...? ..................................................(Yeeessss) |
Citat:
Den svänger utav batra helvete! Andre 3000 är föresten vattuman. Det märks på hans oortodoxa stil och galninge-outfits. :yes: |
Mer crazyness...jag känner en stor samhörighet med Andre 3000.
Återkommer med RnB-smörisar efter snus-inköp. |
|
Citat:
|
Citat:
Men men. All in the head bäbbi, som vi säger i hoodet. |
Citat:
Dessutom är det 2000-tal. Jaha...denna är nice.. |
Den e snorbra.
|
En klassiker av Ladies Love Cool J. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson