Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Farbror Barbro och Sofi Fahrman (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Näshårsklippningsmaskiner (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1392)

Christer 2009-07-07 21:29

Hmm, ni har inte tarmludd heller, va? Eller flimmerhår? :unsure:

Ulvena 2009-07-07 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 46178)
Hmm, ni har inte tarmludd heller, va? Eller flimmerhår? :unsure:

Fast sånt är ju svårt att klippa, det syns ju inte heller så därför är nödvändigheten att ta bort dem inte så viktig men jag misstänker dessvärre att mina flimmerhår mår lite kasst, kanske tarmluddet också efter min Turkietresa.:(

Christer 2009-07-07 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 46179)
Fast sånt är ju svårt att klippa, det syns ju inte heller så därför är nödvändigheten att ta bort dem inte så viktig men jag misstänker dessvärre att mina flimmerhår mår lite kasst, kanske tarmluddet också efter min Turkietresa.:(

Tja, hänger något av nämnda hår ut så kan det kanske vara läge att klippa. :hmm:

Mröff 2009-07-07 22:18

Kan man inte klippa näshåren med sax.
Öronhår är också vanligt hos er gamla män.
Även ögonbrynen verkar bli större, liksom öronen.

sås på slipsen 2009-07-07 22:21

Jag rycker med pincett. Det är lite framför-tv-göra för mig.
Jag vill ju ha en slät yta, ingen jävla stubb i öron och näsa...:)

Östen 2009-07-07 22:25

Näshår ska få växa och frodas fritt, de fyller en viktig funtion och finns där för att man ska slippa att få in småpartiklar näsan.

Christer 2009-07-07 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 46194)
Jag rycker med pincett. Det är lite framför-tv-göra för mig.
Jag vill ju ha en slät yta, ingen jävla stubb i öron och näsa...:)

Då kan du ju göra det framför TV-Shop, så kan du synka själva rycket med när TV-kocken skivar en gurka med en superkniv.

Det blir säkert rätt effektfullt att höra suset av beundran och applåderna från TV-publiken samtidigt som du rycker näshåren. :)

sås på slipsen 2009-07-07 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 46199)
Då kan du ju göra det framför TV-Shop, så kan du synka själva rycket med när TV-kocken skivar en gurka med en superkniv.

Det blir säkert rätt effektfullt att höra suset av beundran och applåderna från TV-publiken samtidigt som du rycker näshåren. :)

Jag ska prova det så snart som möjligt!
Jag ryckte till allsången idag så nu finns det inte mycket kvar. :skamsen:

Christer 2009-07-07 22:49

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 46197)
Näshår ska få växa och frodas fritt, de fyller en viktig funtion och finns där för att man ska slippa att få in småpartiklar näsan.

Jag håller helt med. Men jag tilltalas ändå av tanken på att ha en näshårsklippningsmaskin i bröstfickan på kontoret. Bara för sakens skull.

Mröff 2009-07-07 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 46206)
Jag håller helt med. Men jag tilltalas ändå av tanken på att ha en näshårsklippningsmaskin i bröstfickan på kontoret. Bara för sakens skull.

KÖP!

Ha en penisring runt handleden också.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson