![]() |
Jag åker förbi Sumpan varje dag på väg till jobbet, men jag har ingen aning om vilken "tygaffär" det handlar om... eller exakt hur mönstret ser ut.
Kan man inte gå till "Barbra" på en lördag när det är mycket folk, och kopiera mönstret i smyg? |
Citat:
Tygaffären i Sumpan ligger på Järnvägsgatan 56. Jag var där och har nu köpt mönstret. Nu ska jag klippa ut det och sedan ska jag ha ett stort stycke ångest innan jag sätter saxen i tyget. Jag menar, vad är det värsta som kan hända? Jo, att jag klipper fel och måste köpa en bit tyg till. Helt jäkla ofarligt men ändå har jag massor av ågren innan. :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag var lustigt nog i Uppsala idag, precis innan Babra stängde, och bojkottade jag med. Inte så mycket som en liten skräddarkrita fick man sålt till mig.
|
När sonen "lajvade" köpte vi ofta tyg i den butiken. Bra priser och trevlig personal åtminstone när vi handlade där.
|
Skall du försöka låta dina egna värderingar påverka våra gemensamma? Gullan har fan blivit utsatt för en ekonomisk och närapå social svartlistning av en jävla textilnasare! En profithungrig jävla tygknodd, och nu tänker du negligera handlarens beteende genom att hänvisa till en suspekt tredjeperson och ännu mer obskyra aktiviteter, och alltsammans på en redan illa tilltygad medforumits bekostnad. Har du aktier i Singer eller? Ynkedom!
Nä du din usla manufaktur- och björntrådslakej, nu är det dags för solidaritet och att sluta tänka på bara sitt eget väl och ve. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson