Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Sverige och Utrikes (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Sverige brinner (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1154)

Ulvena 2009-02-27 16:02

Nu har de verkligen gjort revolution mot alla seglarjackor och Ganttröjor när de 28 som arbetade på Willys riskerar att förlora jobben.

Jojo, då har man i allafall hjälpt till att förhindra dem att köpa dyra märkeskläder. :yes:

Idioter!!!

skumrask 2009-02-27 16:06

Konstigt, nu är ju Henry Lloyd-jackor och seglarjackor det ironiska anti-modet crême de la crême bland klubbkidz. Så jag skulle gizza på att de inte är förzt ute.

sås på slipsen 2009-02-27 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av tokyo (Inlägg 39170)
Jag känner mig redo för att leda en mindre revolutionär rörelse som träffas på ölkaféer och planerar civil olydnad i form av brott mot det sociala kontraktet: höga samtal på banken, bajsnödiga kulturfrågor ställda till invandrare med korvkiosk - har du läst Myggor och tigrar, va?, lågt hållna paraplyer på drottningsgatan en lördagseftermiddag, osv. Ideologiskt står vi nära Kristian Luuk och Sacco/Vanzetti.

Haha, fan vad du är rolig. :D

Själv är jag så urblåst av jobbet att kreativiteten ligger på nollpunkten, men jag orkar åtminstone vara irriterad på IDIOTERNA. Ja, det är faktiskt så korkat att jag är helt mållös. Jag menar,om man lyckas pilla ihop tidsinställda brandbomber som faktiskt fungerar kan man ju inte vara helt bakom flötet?

skumrask 2009-02-27 17:39

Jag hoppazz tokyo är en tjej. I så fall kan vi hångla och utbyta sjuka youtube-klipp.

Torsten 2009-02-27 21:36

Vilka det än är så vinner dom knappast någon sympati utan tvärtom. Samma sak med dom som sätter eld på bilar dagis och skolor och kostar enorma summor för samhället.:mad:

Torsten 2009-03-01 13:36

Det är kanske samma idioter som smyger runt och punkterar stadsjeepar? "Asfaltsdjungelns idioter" eller vad dom kallar sig.:unsure:

skumrask 2009-03-05 20:32

Och inse, runt om i landet sitter medelklassen och hejar på, ler i mjugg och förfasar sig. Känner sig lite bättre i sina pastellfärgade kök och filar på livsdrömmen.

Jag tyckte det var helt rätt att skära sönder däck på stadsjeepar, åtminstone de mest bensinslukande monstren.

Miriam 2009-03-05 20:38

Det där med stadsjeeparna tycker jag också är helt rätt.
Det är ju inte så nödvändigt med fyrhjulsdrift kring Stureplan.

skumrask 2009-03-05 20:46

En gång när jag var ung och arg slängde jag in en gatsten genom fönstret på en shellmack. Kändes rätt bra får jag säga.

Miriam 2009-03-05 20:53

Jag har skändat en golfklubb med sprayfärg samt placerat sovjetiska flaggan mitt på green.
Det skäms jag inte över alls men att jag har kräkts i en av bodens rikaste familjers brevlåda när jag var ung full och fylld av kommunistisk vrede skäms jag lite över.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson