![]() |
Nu är det här faktiskt en "bränn fläsk-tråd" /frk.
|
:unsure:
Vi skall bränna gästerna? De är fläskiga? :p Jag kommer att få lite motion idag, för det har snöat rejält och jag måste skotta framför min port. det innebär att jag kan skippa vardagspromenaderna ett tag framöver nu. |
Jag har varit på gymmet och bränt lite fläsk idag, dessutom lyckades jag hitta en 2-veckors gratis gymkupong som min yngste son fick av mig så han var med oss idag.
Jag gick på specialbandet 45 min/4,67 km/genomsnittsfart 6,2 km/tim, snabbaste hittills. Man kan iofs inte gå snabbare än 6,4 p det där bandet, så det får räknas som godkänt tycker jag. Sedan körde jag mitt vanliga corepass, innan det tränade jag lite armar och axlar. Den här veckan har jag tränat 5 dagar på gymmet men jag tycker inte att jag går ner i vikt alls längre. :unsure: |
Citat:
|
Citat:
:\ |
Måste det gå snabbt? Lätt fånget, lätt förgånget... låt det ta sin lilla tid.
Hur magen ter sig beror ju väldigt mycket på hållning och liknande... kanske kan vara smart att köra träning som gör dig mer "rak i ryggen". Bröstmuskler och ländrygg kanske... jag har lite dålig koll men din PTM borde veta precis... Vill du gå ner mycket i vikt snabbt så är det absolut bästa väldigt lågintensiv konditionsträning + styrketräning. Dvs riktiga idiotpromenader, gärna med en lagom tung ryggsäck och vandringsstavar. Ut och gå 2-4 timmars pass, och se till att hinna med alla muskelgrupper varje vecka på styrkepassen, så ska du nog se att de sista kilona är borta på mindre än 2 veckor... |
Jag funderar på fettsugning.
Någon som är "på"? :wheelchair" |
Citat:
|
Citat:
Det kan vara ganska sexigt med lite mage... det ger en kvinna karaktär... |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson