![]() |
Jag har ätit tre (3) mogna mackor. En med västkustsallad, en med köttbullar och en med ost och skinka.
|
Jag har ätit en omelett, det blir inga mer bilder här så ni får ta det utan okulär verifiering.
|
Blurp...har just stoppat i mig en brownie...modell STOR.
Helskotta vilket bakverk...det sprutar socker ur öronen på mig..:w00t: |
Åt en halv kanelbulle, iddes inte mer än så. Bullar och kakbak och sötsug har helt enkelt undflytt mig.
Kommer ihåg min barndoms godispåse dock, pappa kom i sin röda golf och hämtade mig vid brevlådan, han hade alltid en prasslig påse plockgodis i kavajfickan. Fredag. Pappa ledig. |
Nu har jag fått DAMP och ont i skallen av Brownisen.
|
Jag har nyss ätit världens fetaste portion av världens fetaste potatisgratäng. Kyckling och bearnaisesås serverades till. Intressant är att jag knappt någonsin kan känna mig uppsvälld och äcklig om jag bara ätit mat, oavsett hur mycket av det jag äter. Först när sötsakerna efteråt/innan smyger sig in kommer illamåendet.
Gud så gott det var. Pigg direkt efteråt och skönt sömnig ett litet slag senare. Mums. |
The och Mackor med Brie Salami Ruccolasallad och Tomat åt jag i stället för middag i dag.
I kväll har jag ätit Blåbärskaka med Vaniljsås. |
Åhh vad gott. Jag kan riktigt känna doften av din blåbärskaka. Värmde du den?
|
kaffi
|
Jag ska göra spagetti carabonara (med vit fiberspagetti, lurar barnen lite där :D), det är bland det godaste min äldste son vet och han fyller ju 18 år idag den lilla skitungen. :heart:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson