![]() |
Nu är det snart dags att väga och mäta in sig.
Jag gick en rask promenad i morse på 50 minuter, sen måste jag ju värma upp en 20-30 minuter innan jag ska ställa mig på vågen kl. 14.00. Ni får hålla tummarna för att jag har lyckats! :) |
*håller tummarna*
|
Jag gick ganska långt för att komma till lunchrestaurangen, där jag sedan åt för kung och fosterland. Sedan en (naturligtvis) lika lång promenad tillbaka.
Borde väl känna mig duktig, men faktiskt så undrar jag lite vad det skulle vara bra för. Blir väl plus minus noll. Som om jag suttit kvar på stolen bara. |
Okej, här kommer resultatet.
Jag hade gått ner: 2,1 kg. :proud: |
WOW
grattis. sådant blir man glad av ...:D |
Hurra! :clap: Vilket kanonkvitto! :tummenupp: Du är duktig. :yes:
Då var väl PTM också nöjd? |
Citat:
Jag känner mig nöjd med mig själv, nu la han nästa ribba lite lägre. 1 kg till slutet av mars, det blir ju svårare och svårare att gå ner nu men jag tror jag kan lyckas. :yes: |
Känner du att du minskar i kläder och så?
Jag har dig som min förebild nu. :yes: Kan du så kan jag också. Fast jag tränar inte utan kör varianten, ät nyttigt, smalt och regelbundet. Känner du pressen? :tihihi: |
Citat:
Jag har låga jeans, magen är fortfarande lite väl fet men den försvinner alltid sist. Just nu känns det som om det här ska gå bra och att jag utan problem kommer kunna bära bikini i sommar utan att dölja min kropp i saronger men ett eller annat bakslag får jag väl räkna med antar jag. :) |
Är det bara jag som tränar här nuförtiden? :unsure:
Jag har varit på gymmet idag i allafall, körde på det där speciella gåbandet i 40 minuter (3, 92 km :mad:) tränade rygg, armar och mage samt solade i 10 minuter (naken numera). :proud: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson